mandag 22. september 2008

Leggings fra Lindex



I forrige uke så ramlet jeg over disse leggingsene på Lindex. Jeg syntes de var litt småkule og plukket dem med meg. Og siden jeg i går begynte å fyse på å ta Bayswater'en på en luftetur i dag så følte jeg at disse leggingsene var perfekt følge; gulldetaljer på dem og gulldetaljer på vesken ;o) Ulempen med leggingsene er at de har typisk strømpebukseopplegg på "overdelen" med en strek foran og to streker bak, så om en skal bruke dem uten skjørt eller kjole (som jeg har gjort i dag) så bør genser/topp/cardigan gå på nedsiden av stumpen *flire*

/cammie

4 kommentarer:

Anonym sa...

så fine! og fine sko!

Anonym sa...

Så fine, Cammie. Så dem på en av de svenske bloggene i forrige - og har faktisk tenkt tanken å ta en titt på de. Er det ull? Annema

cammie sa...

annema: jeg lot meg faktisk så blinde av gullknappene at jeg desverre ikke sjekket materialet før jeg kjøpte dem. Jeg skal sjekke når jeg kommer hjem, men tror desverre ikke et er noe ull i dem, og tror ikke det er ren bomull heller...

Anonym sa...

Å de var råfine:-)