søndag 21. september 2008

Bryllupsoutfit


I går var det altså bryllup og stas, og jeg endte med å gå for tilbehøret jeg selv var mest komfortabel med. Outfitsbilder ble det egentlig dårlig med, da min største fokus lå på bruden og mine andre venninner (og våre menn som trofast var veskeholdere mens vi lekte papparazier og knipset brudepar og limmo med mere). Så først når klokken var passert midnatt og askepott for lengst burde vært hjemme (og vi i grunn var på vei ut av selskapslokalet) så kom jeg på å spørre min mann om å knipse et par. Han klaget på at jeg så full ut på alle bildene så da ble det visst med dette som muligens er knipset akkurat i det jeg kom på at jeg måtte jo ha med vesken min på bildet *flire*

Outfit: kjole fra ful-collection, cardigan i lammeull fra lindex, lange skinnhansker fra wedins, lakksko fra calvin klein, clutch i lakk fra diana ferrari (morris), hårbøyle fra acessorize og øredobber fra glitter.

/cammie

6 kommentarer:

Hanne sa...

Så fin du var, kjolen var nydelig:)

Janicke sa...

Kjempelekker kjole :)


(er det her inne du har gjemt deg)

(katinka)

cammie sa...

hanne: takk :)

janicke: hehe, jeg gjemmer meg vel ikke akkurat, men det blir ikke så mye datatid på meg som før og så rolig som det har vært på forumet så blir datatiden heller brukt på bloggen - et sted må jeg jo få ut alle mine materialistiske drømmer *flire*

Anonym sa...

Så lekker kjole. Du var kjempefin!

cammie sa...

tutta: takk og takk :)

Anonym sa...

Nei..gjemme deg er vel ikke det rette ordet når man driver med blogging hehe.
Jeg er mektig imponert over alt du skriver og som du får med deg av moter og merker.:)