tirsdag 1. juli 2008

Ny rød neglelakk: Log on to Love


I vinter så tok jeg et raus og kastet alle gamle neglelakker fra tidenes morgen, så neglelakksamlingen har vært heller slunken siden da. Nå har planen hele tiden vært at den ikke skal bestå av noe særlig mer enn en håndfull forskjellige, men her for en liten tid tilbake falt jeg for fristelsen og bestilte et par fra OPI. Jeg har hørt mye bra om dem, så jeg var rett og slett nødt til å teste. Ikke overraskende falt jeg for en rød som hadde navnet "Log on to love", og jeg klikket også hjem søsteren som går mot noe litt ceriseaktig og heter "Met on the Internet" - navn som får en liten skapgeek til å falle pladask ;o) Alle godord jeg har hørt om OPI stemmer i allefall; bred kost som gjør påføringen veldig enkel (selv om en kan se at jeg har slurvet litt på bildet) og den tørker veldig raskt. Begge tomlene opp!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Den så veldig fin ut! Er det litt shimmer i den?

cammie sa...

vic: ja den er litt sånn "metalliskish" :o)