fredag 4. juli 2008

Atter en cardigan fra Lindex



For en ukes tid siden var jeg innom Lindex for å se etter noe barnetøy, og da fikk jeg øye på denne på vei gjennom dameavdelingen. Jeg er veldig glad i cardigans og elsker høykontrasten mellom sort og hvitt, så det var ikke vanskelig å la den få være med til kassen *flire* Jeg liker godt kvaliteten i denne (viskose og bomull), som er den samme som et par andre Lindex-cardigans jeg har. Erfaringsmessig synes jeg ikke det er noe å si på kvaliteten i forhold til prislappen på kr 299,- så lenge en vasker og tørker etter vaskeanvisningen (dvs 40 grader og ligg unna tørketrommelen *flire*). Vi kommer nok til å bli gode venner utover sensommeren denne og jeg ;o)

bilde fra www.lindex.se

1 kommentar:

anni sa...

Jeg også elsker cardigans og denne var kjempefin! Gleder meg til å se deg i den!