mandag 19. mai 2008

Premierebillettene er lagt ut!

I allefall er det mulig å kjøpe dem i min by nå. Jeg har jo desverre sommerfest på jobben på programmet på premieredagen, men jeg lurer veldig på om jeg ikke skal kjøpe meg en billett til 23:15-forestillingen og ha i vesken bare sånn i tilfelle sommerfesten blir kjedelig *fnis* Jeg kan jo bare si at jeg tar en tur på toalettet også komme tilbake et par timer senere *flire* Får jeg til å lage jentehappening som planlagt så blir ikke det før fredagen uken etter, og så lenge kan jeg bare ikke vente med å se den altså *oh the drama*

2 kommentarer:

iselillja sa...

Men jentehappening er jo mer morsomt, selv om det ikke er på premieredatoen :) Gleder meg til å se den jeg også :D

cammie sa...

iselilja: er absolutt enig i det, så jeg tenkte å gå for jentehappening selv om jeg lurer meg til å se den på forhånd ;o)