torsdag 22. mai 2008

Favoritt:


Denne kortermede cardiganen rasket jeg med meg fra Lindex i forrige uke, og det har jeg ikke angret på! Den ble raskt en kontorfavoritt, og har blitt brukt masse allerede. Kan varieres ved å ha den åpen, lukket eller med et belte i livet. Åpen utenpå en singlet og kombinert med et par jeans og pumps eller ballerinas gir den den perfekte t-shirt følelsen, men gjør en litt mer "kledd" for en dag på kontoret. Prisen på kr 249,- er det ingen ting å si på, også håper jeg at kvaliteten er okay også ;o) Jeg har nemlig en sort cardigan fra i høst som også er 40 % bomull og 60 % viskose og ikke ser så flott ut lenger... men der kan jeg muligens skylde meg selv med et par for harde vasker og et par-tre turer i tørketrommelen *plystre*

2 kommentarer:

iselillja sa...

Oh, den likte jeg :) Jeg har vært på jakt etter en fin og enkel korterma cardigan.. Tror jeg må stikke å ta en titt på denne ;)

Anonym sa...

fiiiin!