søndag 20. januar 2008

Spørsmål fra leser: Victoria's Secrets lip gloss Beauty Rush


Vi fikk et spørsmål om Beauty Rush Lip Gloss fra Victoria's Secrets, og selv har jeg ikke hatt gleden av å prøve denne. Søkte litt rundt, og det virker som en spennende gloss, så jeg forsøkte å finne et sted den kan kjøpes på nett. Første valget var Victoria's Secrets webside, men der hadde de bare noen andre Beauty Rush produkter, og alt jeg leser ellers på nett tyder på at denne har gått ut av produksjon. Så when everything else failes; turn to ebay, og ebay svikter ikke. En ebay shop som heter "Bellas Bath and Beauty Bargains" i USA har noen varianter av den å by på. Prisen er $5 og til Norge er frakten på $7 per lipgloss, så totalt vil det komme på snaue kr 70,- for å få en rett hjem i postkassen. Shop'en har 100 % positiv feedback og tar betaling via PayPal så jeg ville forsøkt meg på en handel her om jeg var ute etter denne glossen. Jeg er jo fristet til å kjøpe en selv, men litt skeptisk til å utsette meg for faren for å bli forelsket i en gloss som jeg vet ikke produseres mer ;o)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tusen takk for hjelpen, to glosser er allerede bestilt :) Om jeg får komme med en annen anbefaling så kommer Id.Bareminerals med en ny gloss/plumper som er tidenes beste! Der hvor jeg jobber får vi dem inn i mai/juni. Fikk sjangsen til å snikprøve dem her i forrige uke og ble hekta. De kan bestilles på nett og heter Buxom Lips, fargen Candi er utrolig fin, min er allerede ankommet og er helt klart dagens favoritt :)

cammie sa...

anonym: Bare hyggelig og takk for tips! Er i utgangspunktet veldig glad i glossene til Id så denne noteres definitivt på ønskelisten :o)