søndag 20. januar 2008

Litt våryr i januar

Det er januar, jeg vet det og jeg ser det bare jeg ser ut av vinduet. Det er vinter, slik det skal være i januar. Men, da jeg skulle pynte meg for middagsselskap i dag, så kom denne litt herlige våryrheten snikende. Så i dag er antrekket en tynn, svart flagrende bukse og lys lilla tunika (med altfor stor utrigning i hht kalenderen). På fingeren sitter en diger lilla blomsterring. Øynene har fått et lite drag med lys lilla skygge og leppene har endelig fått møte den lys lilla Versacie stiftglossen igjen. Det var forresten et hyggelig gjensyn. Men, for å ikke ta helt av og for å holde litt igjen på vinteren, fikk den et lag med Stargloss over. Dermed er en våryr GlossyKari klar for middagsselskap.

1 kommentar:

Anonym sa...

Noen av dere som har prøvd Victoria Secrets lipgloss Beuty Rush? Er blitt avhengig og finner den ingen steder...Veldig takknemlig for noen tips :)