onsdag 8. oktober 2008

På Londonønskelisten:


Det blir mye Londonprat om dagen, men det er et hverdagsavbrekk jeg virkelig ser frem til nå, så vanskelig å ikke tenke på det ;o) Shopping blir det nok litt av på turen, og jeg har allerede noen ting til meg selv på ønskelisten; pinktober tee'en fra Hard Rock Cafe som jeg allerede har nevnt, og den sorte kasjmir cardiganen fra Uniqlo har jeg planer om å ta en nærmere titt på. Har også et håp om at Selfridges har øyeblikkets drømmeklokke sånn at jeg kan se den live (og kanskje kjøpe), og sist men ikke minst så nekter jeg å dra hjem uten en sort Daisy fra Marc Jacobs - den er jo "umulig" (ingen ting er jo umulig, men de har den ikke på Esthetique eller noen andre parfymerier jeg har sjekket. Et par tax-free'er har jeg fått venner til å sjekke ut, men har ikke hatt hell med meg der heller) å få tak i her hjemme...

/cammie

4 kommentarer:

znupy sa...

Du har virkelig lagt besøkslisten klar...Er spent på om jeg klarer og henge på *S* Eller - jeg vet vel ganske godt at jeg ikke har noe problem med det, siden jeg er en liten snoker av en shopper :)

cammie sa...

znupy: har noen steder jeg definitivt skal innom ja, også blir det snoking - masse snoking som vi er så flinke til ;o)

Hanne sa...

Den mørke Daisy-parfymen luktet jeg på på Kiel-båten, den var fantastisk:) En av de beste parfymene jeg har prøvd faktisk. Kjøpte den ikke da, for jeg føler jeg har så mange parfymer... Men det spørs om det var feil valg;)

cammie sa...

hanne: det høres bra ut :) Jeg er spent på å lukte på den, for etter det jeg har lest så skal den være ganske lik den ordinære Daisy som jeg har blitt veldig glad i - så håper denne passer meg også (er jo stormforelsket i look'en jeg som vanlig *flire* )