tirsdag 14. oktober 2008

Ny telefon fra Prada



Samtidig som jeg prøver å fortrenge minnet av en lekker telefon jeg så på Elkjøp for en tid tilbake, så kan VG melde at nå er det en ny Prada-telefon på trappene. Jeg er Nokia-addict to the bone, men den überlekre Pradasaken jeg tafset på hos Elkjøp kjente jeg at kan få meg over til "the dark side" for første gang på nesten 10 år. Den nye modellen som kommer har i tillegg tastatur og kamera på 5 megapixler så her snakker vi bra bloggmuligheter også *flire*. Jaja, så får jeg vel kanskje vente litt til med å gå til anskaffelse av ny telefon da - i tilfelle prisen på denne ikke blir høy nok til å velte statsbudsjettet *optimist* Den kommer antakelig på nyåret og jeg har jo bursdag og greier i februar (+ at det da er valentines OG morsdag *flire*)

/cammie

1 kommentar:

znupy sa...

Jeg skal jo være enig at tlf ser flott ut....men er du sikker på at du klarer og svikte nokia dah... Jeg for min del må ha en tlf snart, men tror jeg forblir trofast mot sony ericsson :)