onsdag 10. september 2008

Den perfekte gaven? *fniiis*


En venninne gifter seg neste helg, og i den anledning er vi fire jenter som inviterer henne med ut på pizza i kveld. Det hun ikke vet er at vi har litt småplaner ;o) Blant annet har vi planlagt en liten "pakkelek", og det er her buksen på bildet kommer inn i bildet. Vi var vel rundt 17 år og på dagstur til nabolandet. Jeg var iført slengbukser arvet fra min mor fra det glade 70-tall og min venninne hadde buksene på bildet over. Jeg er desverre ikke i stand til å huske om hun hadde lånt mine eller om hun hadde sitt eget lekre par, men jeg var i allefall på loftet her i barndomshjemmet går og klarte å grave frem mine. De skal hun ganske så snart få pent innpakket sammen med diverse annet småtteri som for meg er henne ;o)


/cammie

1 kommentar:

Hanne sa...

Hørtes koselig og gøy ut:) Ha en fin kveld!