onsdag 13. august 2008

Høstklar Katie



Nå ble det visst enda et Katie-bilde her, og jeg som ikke har noen spesielle følelser overfor henne i det hele tatt. Uansett, jeg så dette bildet hos elle uk for et par dager siden og har ikke helt klart å glemme det. Det er nok den helsorte look'en med innslag av en rutete topp i farger som jeg veldig gjerne kunne tenkt meg selv som gjorde at det festet seg sånn i hodet mitt. I skapet ligger jo den rutete buksen og venter, og med en rutete topp i ca samme fargeskala hadde jeg hatt høsten ruter godt i boks føler jeg. Og hvis noen begynte å bli bekymret så er det ingen overhengende fare for at jeg har tenkt å bruke de samtidig *flire*

/cammie

2 kommentarer:

Hanne sa...

Stilig antrekk, klassisk:) Hun har virkelig utviklet stilen sin!

cammie sa...

hanne: ja, er ikke mye "Joey Potter" igjen der nå gitt :)