torsdag 28. august 2008

Brillefint for småtasser:



For noen uker siden var cammiefamilien på en liten svipptur til det o store utland (les: Sverige), og i tax-free butikken på båten hadde de barnesolbriller fra Ray Ban. Jeg har lenge vært på jakt etter barnesolbriller til gutter som er litt mer klassiske/kulere enn spiderman-plastikken fra hm, eller Kidsbans selv om de er aldri så praktiske (ingen av ungene mine vil ha dem på seg uansett). I allefall så hadde vi det moro med solbrilleprøving på båten, og eldstemann passet perfekt i et par aviators, mens minstemann fornøyd plasserte et par wayfarers over nesen. Det var nesten så jeg falt for fristelsen og investerte en snau tusenlapp, men fornuften innhentet meg, og før jeg rakk å angre på det igjen så var tax-free'n stengt... Jaja, kanskje en annen gang... ;o)

/cammie

Ingen kommentarer: