onsdag 16. april 2008

Walk In Closet 2 Be:

En gang for lenge-lenge siden (okay - vi snakker nesten 10 år), så hadde jeg planer om å realisere drømmen om et walk in closet. Etter studiene og et samboerskap som gikk i dass *flire* så bodde jeg i annen etasje hjemme hos pappa. Og den ene boden der oppe formelig skrek etter å bli konvertert til et bosted for vesker og sko med mere, så rommet ble malt rosa. Men så plutselig så dukket mannen i mitt liv opp gitt! Og med på lasset så fulgte det en haug med pc'er!!! Og jammen brast ikke drømmen om walk in closet i det alle gamle kabinett og skjermer og kuriositeter som 386'er og 486'er flyttet inn i det rosa rommet *oh the drama* Vel-vel - etter et par år forlot vi leiligheten og mine planer for det rosa rommet ble glemt... I huset vi kjøpte var det desverre ikke noe rom som var passende for formålet. Og det rosa rommet i barndomshjemmet tok pappa i bruk som et roterom til alskens dippeduttet og stæsj... Nå mistet jeg desverre pappa'n min i begynnelsen av mars, og som en konsekvens av det er det nå plutselig jeg som eier huset med det rosa rommet. Vi har omsider bestemt oss for å flytte dit, og kommer til å starte oppussing ganske snart. Og det rosa rommet...? Uvisst om det forblir rosa, men et walk in closet SKAL det bli ;o)

Ingen kommentarer: