tirsdag 29. april 2008

Inspirasjon: casual gravid


Fikk jo en liten utfordring på kule klær til gravide, og i første omgang var det dette jeg tenkte på. En hvit Bump Hugger fra Huggalugs var jo ikke så lett å få avbildet når jeg absolutt skal ha hvit bakgrunn, men jeg ville brukt det i tillegg. Jeansene er Lee Leola som jeg vet flere med meg har brukt i graviditeten. De er ganske lave foran så magen kommer over, også har de litt mer høyde bak sånn at det ikke blir rørleggersprekk *flire* Ellers: t-shirt og veske fra Marc by Marc Jacobs, blazer fra h&m, et par comfy Converse, lipgloss fra Chanel og en Mexican Bola fra Babyplaneten.no.

1 kommentar:

Bella sa...

Yeah! Dette likte jeg, skal sporenstreks gå til innkjøp av slike bukser;) Takker aller ærbødigst for oppdrag utført;)
Smykket var nydelig og jeg har akkurat gått til innkjøp av noen nye rosa converse med dødningehode på siden.. Har vært helfrelst pirat siden Johnny Depp begynte å trø i Jack Sparrow sine sko;)
Ha en smashing dag!