lørdag 26. april 2008

"Bringing Home the Birkin" - boktips

Denne boken klikket jeg hjem fra amazon.com før småfuglene hadde våknet i går. Fant nyhetsbrev i mailboksen, og bestemte meg for å bestille den. I korte trekk så handler det om en fyr som kjøper haugevis av Hermes Birkin og selger videre på ebay til desperate damer. Ventelisten på en Birkin sies jo å være ca 2 år, i tillegg til at prisen for den billigste er nærmere 40.000,- blanke norske kroner. Boken er en sann historie, og forfatteren (Michael Tonello) har ikke akkurat det beste ryktet på the purse forum - en lang tråd med typisk forum action hvis noen kjeder seg på en lørdag *flire* Og hvis du ønsker mer lesestoff og en annen side av saken, så finner du Virtual Reality i Michael Tonellos blogg. Jeg har som sagt bestilt den, og gleder meg til å lese den når den en gang ankommer fra det o store utland ;o)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vel, da har jeg klikket den hjem jeg også *fnis*
..i samme slengen gir jeg deg en stor utfordring, kan du finne noen KULE mammaklær til meg til sommeren.. Jeg har fått enda en herlig forhandlingspakke i magen fra mannen og skal også denne sommeren sprade rundt med stor (ja, i alle fall større) mage;)

-Bella.

cammie sa...

Så gøy! Gratulerer så mye :o) Og jeg tar selvsagt utfordringen ;o)