fredag 14. mars 2008

Demeter Fragrance Library

I det siste har jeg blitt opperksom på disse duftene fra Demeter. I går tok jeg meg for første gang tid til å lukte litt, og "Rain" og "Cosmopolitan" merket jeg meg veldig ved. Det var også en som het noe sånt som Clean Cotton eller noe, og med litt av den duften på seg så kan man nok lett få folk til å tro at man har vasket klær hele dagen. Den fantes også som romspray og duftlys tror jeg, så det kunne jo vært aktuelt *flire* Om "Rain" skriver websiden blant annet følgende: The Demeter Fragrance Rain captures this complex sensory moment perfectly. Like poetry, Rain is subtle and difficult to define, but real, with Rain being the cleanest and most delicate of all Demeter fragrances.

Foto: Demeters webside

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hvor kjøper du denne parfymen?

cammie sa...

Her i byen har de den i butikker som har ting og tang til huset i allefall :o)