lørdag 29. desember 2007

Shopping på Esthetique


Tidligere i uken var jeg en lynrask tur innom Estehetique for å kjøpe et must som alle snakker om, men som jeg enda ikke hadde prøvd; tryllepennen fra YSL - Touche Eclat. Egentlig så shopper jeg helst på nett for jeg liker å gjøre gode kjøp, men shopper gjerne produkter for første gang i parfymerier for å vite hva jeg får og hvilke farger som er riktige for meg. Det var ca 5 minutter før stengetid og jeg hadde begge ungene på slep, så kom litt småstresset inn og så at det var en mann (!) bak disken. Lot inntrykket synke og så jo at han hadde perfekt hud, og gjennomtenkt antrukket - var som tatt ut av en annonse i siste ELLE MANN kom jeg på, så bestemte meg raskt for at han var til å stole på på make-up fronten ;o) Han kunne fortelle at de hadde noen rester igjen fra jul og derfor et veldig billig gavesett hvor Touche Eclat i den fargenyansen jeg burde ha var med, og hvis jeg trengte ny mascara så var det i allefall ikke noe å lure på. Jeg slo til og vandret lykkelig ut med gavesettet "Superb Eyes" som altså inneholdt Touche Eclat, Luxurious Mascara, en liten Long-Lasting Eye Pencil og en liten flaske med Instant Eye Makeup Remover. Har ikke hatt noen YSL produkter på mange år, så spent på å få testet alle disse.

1 kommentar:

mimmi sa...

Så har du funnet min yndlings mascara. Den er bare helt rå! Jeg bruker den sammen med den nye fra Clarins som gir lengde, og da får vippene både volum og flott lengde. Ysl mascaraen kan nok bli et av dine "must" og nå:)Den er også veldig fin og bruke for oss "linse-brukere".
Trylle pennen er er kapittel for seg selv. Den kan virkelig trylle! Prøv den rundt munnen, og ta deretter på lipliner og til slutt lipgloss. Da vil du se forandring. Skal bli spennende og høre om du blir like avhenig som meg på disse produktene.
Jeg må nok bare innrømme det at jeg er en "YSL-fan", (og Chanel).