torsdag 7. august 2008

Ny sveis og nesten gnagsår:



Nå har jeg fått vært en tur i byen og klippet meg. Jeg kan ikke huske sist så det er sikkert lenge siden *flire* I tillegg til å klippe opp luggen en del så ble det denne gangen litt oppklipping bak også for å få litt mer "volum" i håret. Jeg er veldig fornøyd så langt, selv om det er uvant å ha såpass "kort" hår foran. Ellers fikk jeg gått litt rundt i byen i de nye skoene fra hm og blant annet kjøpt kjole på salg til et bryllup i september. Byturen ble på to timer og akkurat nok til at det ikke ble gnagsår (bare ganske rødt) etter de nye skoene *flire*

/cammie

3 kommentarer:

Hanne sa...

Håret ditt ser sånn herlig "frisør-skinnende" ut (som jeg aldri får til på egenhånd...;)!

Anonym sa...

Kjempefin på håret:-)

cammie sa...

hanne: ja, det er noe eget ved håret rett etter frisørbesøk - må være magi tror jeg *flire*

camilla: takk-takk - er vedlig fornøyd :)