lørdag 9. august 2008

I need a new camera!


I am in desperate need of a new camera! For n'te gang gikk kameraet i bakken i går kveld (okay, jeg innrømmer det - jeg sovnet med det i hånden rett etter at jeg skulle ta et actionbilde av noe som jeg skulle blogge om *flire* og jeg våknet av dumpet når det traff bakken. Nå skal det sies at det er et kompaktkamera som har måttet tåle mye! Ikke nok med at det har en någet klønete eier som sender det i bakken i allefall en gang i uken, men det tilfredsstiller også fotograferingsønsker fra en 5-åring og en 2-åring. Så, jeg går for den lettvinte løsningen og kjøper samme igjen, men en nyere modell; OLYMPUS Mju840. Her jeg sitter nå føler jeg for å være "vill og gal" og gå for råååsa, men jeg ender nok opp med sort som utvilsomt er min farge ;o) Også stoler jeg på at Olympus ikke har endret minnebrikketypen, sånn at jeg kan få ut bildene fra i går på det nye kameraet... Elkjøp - here I come! *starter bilen*

/cammie

2 kommentarer:

Hanne sa...

Olympus Mju-kameraene er så bra, jeg jobbet i fotobutikk før, og Olympus har vært min favoritt siden det! Har hatt mitt Olympus Mju 800-kamera i 2,5 år nå, og det er like bra:) Fint med rosa, men svart er kanskje mer klassisk??

cammie sa...

hanne: Enig med deg både i at de er bra og angående farge. Og ikke utippet så gikk jeg for det sorte ;o)