lørdag 9. august 2008

Gårsdagens shopping:


Her er noen av godsakene jeg fikk med meg i går. På Kicks var det masse småsnop jeg kunne plukket med meg, men jeg klarte å holde meg til en ny hårbørste med naturbust (den jeg har nå er knekt så det var et reelt behov), en neglfil i glass pyntet med sorte swarowskikrystaller (jeg er helt sikker på at jeg trengte det også *flire* ), en sort øye/sovemaske og en leppebalsam "Oliv Naturell". De hadde masse av dette merket på Kicks og jeg ble litt nysgjerrig på det, så leppebalsamen virket som en grei testsak å kjøpe med seg. I tax-free'n på båten ble det ny mascara (DiorShow Blackout), en ny Dior Addict High Shine Lipstick; denne gangen i fargen "champagne blush", en ny flaske med Daisy parfymen til Marc Jacobs og sist men ikke minst så fikk jeg endelig kjøpt meg ny håndkrem og da gikk jeg for Clarins sin som mange har anbefalt meg :o)

/cammie

Ingen kommentarer: