onsdag 6. august 2008

Etter-tannlegen-shopping:



Tannlege er alvorlige greier, og når man har vært der så fortjener man definitivt en premie *nikker* Nå gikk ikke visdomstannen ut i dag (men neste torsdag ryker den), men jeg var superflink og fikset to hull (har ikke vært hos tannlegen siden før jeg ble gravid med minstemann nå 2 år *tannlegeskrekk*), og det ene til og med uten bedøvelse! Så når jeg så skilt med "opphørssalg" i vinduet på en av byens ting-ting-butikker så var jeg ikke vondt å be. Ruslet inn og tittet en god stund før jeg kom ut igjen med litt gavepapir (kan aldri ha nok lekkert gavepapir på lur), en herlig fjærstøvkost fra Lisbeth Dahl og et par pilotbriller som hadde en merkelapp med Brillemann AS på seg - hysterisk festlig firmanavn *flire* Pilotbriller har jeg savnet litt i sommer siden mine gamle tok kvelden i fjor...

/cammie

2 kommentarer:

Ragna sa...

Lykke til med visdomstann - jeg trakk en i går og foreløpig går det veldig bra... Har planer om å kjøpe meg ballerinasko som premie når kroppen er i form til å bevege seg igjen :-)

cammie sa...

ragna: takk for det :) Og jepp, ballerinasko hørtes ut som en perfekt tanntrekkingspremie :)