torsdag 7. august 2008

Dagens gloss

Jeg skrøt i forrige uke om flere pakker som lå på posten og ventet på meg. Dessverre fikk jeg ikke lagt inn bilderapport eller annen rapport for den saks skyld *rødme*. Men, pakkene er nå i allefall hentet ut.

En av de var fra strawberrynet og inneholdt ikke mindre enn tre glosser. Avsporing: Kan man noen gang få for mange glosser? Jeg tviler. *flire*

En av glossene har nå blitt en helt klar sommerfavorit. Jeg har fra før en Versace gloss på stift, denne gangen måtte jeg forsøke meg på en våtgloss i noe så grusomt som fargen lilla, før den legges på ser den forferdelig ut. Men, på leppene blir det en veldig fin farge. Glossen er god og holdbar, passe klissete og forsvinner gradvis uten at man blir sittende igjen med følelsen av smuler på leppene.(Jeg synes nemlig mange gjør nettopp det). Jeg får nesten følelse av å bruke pomade eller lipsyl når jeg har denne på. Eneste drawback med denne glossen er rett og slett smaken. Den er ikke direkte stygg, men det smaker ikke veldig godt de første minuttene på heller.

De andre pakkene? Rapport kommer senere. *flire*

/Kari

1 kommentar:

cammie sa...

Spent på resten av pakkene også jeg!