fredag 18. juli 2008

Utfordring: Hva har du i vesken?


Med ny veske i går (mer om den kommer) så var det bare å kaste seg over innflyttingen i den. Så helt utenfor månedsskifte kommer atter en veskeinnholdsutfordring til dere. Her er gårsdagens innhold i min hvite Marc by Marc Jacobs J.J.Bag:

- vannflaske fra evasolo
- lesebriller fra marc jacobs + etui
- DKNY sminkepung som jeg ikke hadde lukket igjen etter meg
- Portemoné fra DKNY
- filofax
- Nokia et eller annet mobiltelefon
- Mobillader
- Nøkler til begge leilighetene i nyhuset
- Resten av drikkebongene fra jobbfesten i begynnelsen av juni
- 2 pakker salt fra McDonalds
- En tøypose med noen smykker i
- Kvitteringer fra Vinmonopolet, Byggmakker, Fargerike og Interiørland
- Parfymen Daisy fra Marc Jacobs
- En colakork med teksten "Inkassovarsel"
- To skinnarmbånd med hodeskaller som er minstemann sine
- Nettbankdingsen
- Make-up speil fra Marc Jacobs
- Visitkortet til megleren som skal selge gamlehuset vår
- En colapenn (tigget av servitøren på sommerfesten med jobben *rødme*)
- Skinnetui med en duppeditt til jobbsafen som jeg har ferieansvar for
- Tomemballasje til en Versace lipgloss
- Tomemballasje til Helena Rubinstein "leopardmascara"
- En rund dings med noe greier inni ("putt på en femmer vri om osv" - minsten sin)
- Duplosverd, duploflamme og en duplodings til - minsten sitt det også
- En pose ballonger (tror han trenger egen veske minstemannen min *flire*):

Så - ta gjerne utfordringen du også! Har sett at litt deg, litt meg allerede har blottlagt innholdet i sin nye lekre veske i bloggen sin ;o)

Ingen kommentarer: