fredag 18. juli 2008

♥ ♥ ♥ Marc by Marc Jacobs Mag Bag ♥ ♥ ♥






I går fikk jeg jammen meg denne snasne saken i overraskelse fra mannen ♥ Jeg innrømmer at jeg har snakket i overkant mye om den, og han begynte nok å bli litt lei... Jeg nevnte at siden det var markedsdag i byen i går så var det kanskje noen rabatter å hente, men han bare fnøs av meg *flire* Likevel hadde han tatt turen innom butikken, og til tross for fravær av rabatter på høstvarer så syntes han vel at jeg fortjente denne da *smiler søtt og sukker lett*. Det ble imidlertid nevnt at han helst ikke ville høre mer snakk om nye vesker i laaaaaang fremtid, og det tror jeg faktisk at jeg skal klare å holde. Dere skal ikke se bort i fra at det dukker opp en fotoshoot til med denne godsaken + en beskrivelse av hvor herlig myk og fantastisk den er *fornøyd*

3 kommentarer:

Hanne sa...

Ohhh så fin:) Snill mann du har:) Har hintet lenge om en Speedy jeg, men den har ikke dukket opp enda...;) Men kanskje trikset er å snakke så mye om den at han blir lei??:)

Siv Jane sa...

Hei
Gratulera med ny veske - guuud den var fin! Og for en snill mann du har!
Og som de sier i Bergen - slit'an

cammie sa...

hanne: hehe, det er ikke en taktikk som funker veldig ofte her, men denne gangen gikk det faktisk. Men den kom med et ønske om å ikke høre mer om fine vesker ganske langt inn i fremtiden *flire*

siv jane: tusen takk - er veeeldig fornøyd med vesken og litt med mannen *flire*