fredag 18. juli 2008

Noen høstfavoritter fra hm



HM har lagt ut høstvarer nå, og her er noen av de tingene som falt i smak hos meg. Cardiganen er i 50 % ull og 50 % akryl så den ville nok muligens funket som et alternativ i garderoben (er ikke glad i akryl, og tåler heller ikke å ha det inntil huden). Ellers så har jeg jo fått meg en svakhet for sorte omslagskjoler, og denne så veldig fin ut - 95 % viskose så jeg tipper den faller litt "tungt" og pent. Thights regner jeg med at jeg må ha meg et par til av i løpet av høsten, og det lille pysjamassettet så perfekt ut til å ha med på weekend-jentetur til London i okober. Ballerinaskoene så ut til å passe i fargen til min lyse Marc by Marc Jacobs veske, men er vel mer aktuelle nå i sommer og på sensommeren enn høst og vinter. De andre skoene er en type sko jeg har blandede følelser for, men med hm-priser så er det forholdsvis trygt å teste et par om jeg skulle føle for det. Ser for meg at de kan være veldig kule til en håndfull antrekk. Clutchen i reptilmønster likte jeg veldig godt, og for kr 129,- så kan det jo hende...? Skjerfet synes dårlig på bildet, men ser ut til å ha et mønster jeg godt kan like. Og til slutt et armbånd med sebramønster - litt dyriske detaljer er jeg klar for i høst, og da er det sebraen som har "mine" farger ;o)

3 kommentarer:

Siv Jane sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Sara sa...

Kule ting! Likte kjempe godt clutchen :)

cammie sa...

sara: Ja, den var en godbit altså - må nok ha den...