lørdag 19. juli 2008

Little Boys Needs Clothes Too:




HM er gode på barneklær, og her er noen godsaker jeg har sett meg ut til mine gutter (2 år og 5 år). De trenger litt garderobeoppdatering for høsten, spesielt noen nye jeans for det er mye hullete knær ute og går for tiden. Luen med "pels" var herlig kul, og til en pris på kr 69,50 så blir det nok en hver på dem. De var forresten utsolgt i de største størrelsene, og jeg har en mistanke om at noen av dem har gått til litt motebevisste jenter, for denne trenden funker nok i høst og vinter også ;o) Høyhalsede litt sånn "fiskerinspirerte" gensere liker jeg veldig godt på både gutter og menn, så de må vi nok ha. Skjerfet var kult, og jeg tror det kan bli kult til dem begge til den rette anledningen og de rette klærne (ikke noe barnehageplagg med andre ord). Langermede t-shirts er jeg veldig glad i til dem - både som de er og til layering - og eldstemann har fått lengre armer så han trenger noen nye *flire* Eldstemann trenger også en ny hvit skjorte så jeg får se om det blir denne, eller om jeg klikker hjem en Oxford fra Ralph Lauren fra ebay (er veldig glad i kvaliteten på de skjortene, og på ebay med lav dollarkurs så blir ikke prisene de samme som hos Ferner Jacobsen gitt). Underbukser må til for små karer, og hm's boxere i tight modell er vi veldig fornøyde med - og det blir jo ikke mindre interessant når Batman er involvert ;o)

Ingen kommentarer: