torsdag 17. juli 2008

Skin Smoothing Cream fra Dermalogica



Når jeg kom hjem fra jobben lå det to pakkelapper fra Strawberrynet og ventet på meg. Det ene er ny cleanser og det andre fuktighetskrem. Ingen hast med ny fuktighetskremen ennå, men siden det er favoritten og den var rasende billig - dvs ca kr 180,- for 50 ml før lojalitetsrabatt (til sammenligning kr 412,- på minhud.no) - så passet jeg på å kjøpe en. Så snart skal jeg og min nye veske (mer om den litt senere, men forrige innlegg er vel et godt hint *flire*) på posten og hente pakker med lilla silkebånd :o)

3 kommentarer:

Hanne sa...

Skin smoothing cream er min favoritt også, bruker den om natten og sheer tint moisture om dagen!

Litt deg, litt meg sa...

Åh, nå er jeg så spent på å se vesken :)

cammie sa...

hanne: sher tint moisture hadde jeg nesten glemt bort... Brukte den mye for noen år tilbake - kanskje på tide å få den i hus igjen :)

litt deg, litt meg: jeg er SÅ fornøyd med den ♥