tirsdag 1. januar 2008

Utfordring: Hva har du i vesken din?

Det var det med nytt år og blanke ark da... Vesken min (særlig den store fra Calvin Klein) har en tendens til å bli opphopningsplass for alt mulig rart, og spesielt etter julens julegaveshopping fryktet jeg at dette kom til å bli ille. Så jeg snudde den opp ned og hoppet i det. Og det var faktisk ikke så ille som jeg fryktet...

♥ Natusan håndkrem (liker ikke helt hvor parfymert den lukter, men likte prisen *flire*)

♥ Lyseslukkerdings fra Biltema fremdeles i plasten (kjekt å ha i julen husker jeg at jeg tenkte)

♥ Rød dings med parfymerte plastposer

♥ Mobilen min

♥ Liten pose med litt smykker - blant annet jordbær anheng i sort og rødt

♥ Rød filofax (med 2008 kalender) som jeg ikke får bestemt meg om jeg skal bruke eller ikke (litt stor synes jeg)

♥ Sort filofax "city" i skinn som jeg er veldig glad i - tror nok det må bli den i år også ;)

♥ Skinnhanskene jeg fikk til jul

♥ Hello Kitty våtservietter fra h&m

♥ jobbnøkler med nøkkelring i strass C og en D&G ståldings

♥ Sort Miss-A-Kit

♥ en colakork

♥ en sort enkel hårstrikk fra h&m

♥ en tier

♥ en sort plastikkring med strasstener

♥ en make-up blyantspisser

♥ et plastikkarmbånd fra h&m

♥ 2 bind og en eske tamponger

♥ Dermalogica Multi Active Toner

♥ En parfymeprøve på Eau de Star av Thierry Mugler

♥ DiorKiss i fargen blueberry muffin

♥ Lancome stargloss

ModelCo Colorbox lip pencil

♥ Lip Gel fra Anna Sui - i eske faktisk

♥ Mobillader

♥ Lommebok

♥ liten sort sminkepung fra h&m med diverse innhold

♥ Den nye DKNY sminkepungen som også har fått litt innold

♥ Et handlenett fra EnviroSax

♥ En Pokemon som er eldstemann sin

♥ Kvitteringer fra Esthetique og Free Record Shop

♥ Inkalling til 4-årskontroll med eldstemann (den var 11.desember)

♥ Klistremerkene som eldstemann fikk i premie på 4-årskontrollen

♥ En post-it lapp med en webadresse og et ark med et festlig bilde av en kollega

♥ Skattekortet for 2008 og litt veskerusk

Ikke så ille dette, men hva har du i vesken din? Oppfordrer deg med dette til en opprydning, og legg gjerne inn innholdet i kommentarfeltet eller send en mail til lipglosscammie(a)gmail.com med eller uten bilde og jeg legger det ut her i bloggen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, så mye har nok ikke jeg i veska mi gitt! Må ha stor veske du.

Anonym sa...

Jag har en liten cityväska sâ jag bär "bara" runt pâ:
Min nokia
Plânbok
metrokort
hund-reflex med silversmycken pâ
Carmex läppbalsam
Nuke lipgloss
Ardens 8hour cream
Parkerpenna
Mâttband
En biljett till en "ismonster"förevisning
Tja tror att det var allt...
Förevisar mitt innehâll pâ min blogg - Kul utmaning tycker jag!!
Antar att det är ok om jag länkar hit eller?!

Anonym sa...

Jag har också den handkrämen från Oriflame :) Kuligt att se vad andra har i väskan :) hello kitty våtservetterna har jag också, fråm H&M. Roligt att du besökte min blogg :)

Nina sa...

Denne vesken var utrolig kul!!! :D