torsdag 3. januar 2008

Filofaxvalgets kvaler er løst!

Jeg ramlet over rosa 2-siders-uke-dagbok for 2008 for pocket filofax på ebay her forrige kvelden, og i kveld vant jeg auksjonen. Så da blir det altså min klassiske lille Filofax City som skal gjøre nytten i år også. Kjenner at jeg er tilfreds med valget og gleder meg til å planlegge på rosa sider. Ikke minst gleder jeg meg til å få et sted å skrive ned planene for 2008 sånn at jeg ikke plutselig står der samme dag og finner ut at det er juletrefest i barnehagen sånn som i dag *flire* Heldigvis var jeg decent kledd selv (grå penbukser, sort topp, sort lang cardigan og sorte pumps), og guttenes dresser og røde Polo skjorter var som ved et mirakel rene, så det ble da bra likevel.

1 kommentar:

Anonym sa...

Va kul med rosa almenackssidor i filofaxen!! Själv funderar jag pâ att köpa en rosa filofax (eller en lila...)
Läckert iallafall!!