fredag 4. januar 2008

Fransk Manikyr on a budget

Kjøpte med meg et Depend Fransk Manikyr sett til kr 89.- hjem fra h&m rett før nyttår. Har testet det en gang, og tester det igjen nå i kveld. Første gangen fulgte jeg "oppskriften og la på baselakken først og satte på sjablongene etterpå - det resulterte i at baselakken noen steder fulgte med når jeg tok av sjablongklistremerkene igjen. Så nå i kveld har jeg lagt på den hvite tuppingen først, og basen etterpå og det fungerte bedre. Skal bare legge på overlakk også håper jeg at neglene ser freshe og fine ut til fredagskveldens happening med kollegaer ("julebord"). Synes settet virker greit nok og lakken er akkurat passe medgjørlig nå som det er "ferskt" i allefall. Er imidlertid spent på å se hvor lenge lakken holder seg. Det er ikke så mange ukene siden jeg faktisk rensket vekk alt som var av neglelakk i skapet og kastet det - det ble en full medium pose fra h&m, så nå trenger jeg å kjøpe inn litt nytt for å fylle opp hullet i baderomsskapet - jammen godt morgendagens planer involverer en tax-free butikk (og forhåpentligvis en cosmo eller kanskje en manhattan *flire*)

Ingen kommentarer: