mandag 31. desember 2007

Ny parfyme.




Var så heldig å få parfymen Pure Poison fra Dior av min yngste datter til jul. Har aldri prøvd denne, men den lukter alldeles nydelig. Så her har tulla mi vært flink:) Denne kommer til å bli en av mine favoritter.


Jeg tok et bilde av parfymene mine, men fikk ikke plass til alle. Jeg sliter så med å finne ny yndlings parfyme etter at jeg måtte slutte med den jeg hadde. Grrhh, så ergelig! Har fått sansen for den helt nye til YSL. Det er den høye cerise fargete som står helt bakerst på høyre side. Bytter nå på med denne og Pure Poison av Dior om dagene.

2 kommentarer:

cammie sa...

Herlig stæsjbilde mimmi! Og så herlig med god parfyme i gave da. Klassikere med ny vri har jeg sansen for, selv om nesen min har ikke truffet akkurat denne. Husker det var en periode for rundt 10 år siden at den grønne poison var "min" parfyme (helt til den knuste i vasken på hybelen min). Ser du har DG The One der også, den skal jeg kjøpe i tax-free'n på fredag - fått total oppheng i den ;o)

cammie sa...

Og du - du er herved utfordret til lipgloss stæsj bilde ;o)