lørdag 5. januar 2008

Nye støvletter!

På fredag fikk jeg endelig kjøpt meg nye støvletter! Var innom skoringen for å sjekke, men det var ikke salg på de jeg hadde sett på så da stresset jeg ikke med å få kjøpt dem. Ruslet innom en annen butikk som i hovedsak har masse lekre klær, og på en hylle der sto det faktisk noen italienske skinnstøvletter fra laura bellariva med 50 % rabatt. Det ene paret var akkurat den typen jeg ønsket meg, og jammen var det akkurat min størrelse som sto igjen der - skjebnen?!? Tror nok det *flire* Jeg stakk forten oppi og de hadde perfekt passform til meg! Og siden det altså var salg så kom de "bare" på kr 1349,- Jeg har brukt dem i går og i dag og er veldig-veldig fornøyd med dem. De var gode å gå i selv etter at jeg hadde satt til livs nesten en flaske med champis også *ler* + at de funket fint på litt glatt bakke med snø i dag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Gratulerer med lekre støvletter :-)