lørdag 12. juli 2008

Liten lørdagsshoppingtur


Maling av hus ble forsinket pga regn, så da hoppet jeg i gummistøvlene og tok en snartur til byen. I tillegg til litt småhandling var jeg innom og fikk sett og tafset på mag bag fra marc by marc jacobs live - lysten på den ble desverre ikke mindre... *flire* Dagens outfit: cardigan fra lindex, singlet fra hm, avklipte jeans fra cubus, støvler fra roots, solbriller fra Versace, veske fra marc by marc jacobs og handlenett fra bagladies, coca-cola og envirosax.

3 kommentarer:

Hanne sa...

Det så ikke ut som en liten shoppingtur, med alle de posene;) Herlig, finnes ikke noe bedre enn å shoppe når det regner!

Siv Jane sa...

Hei
Har lest med stor fornøyelse mange innlegg i bloggen din :o)
Spesielt de om vesker og sko.
Jeg har nettopp bestilt en Marc by Marc Jacobs, og nå har jeg lyst på en Cloew Paddington - men må nok vente - mannen hadde blitt vettskremt om jeg hadde kjøpt vesker for xxxxtusen kroner, he,he,he
Men drømme om de er gratis, og en gang......

cammie sa...

hanne: nei, shopping var en god erstatning for å male *flire* desverre var det lite til meg selv der, og i den største posen er det bare matvarer ;)

siv jane: så koselig å høre :) Pilotvesken fra marc er jo super snasen så den blir du helt sikkert fornøyd med. Og Paddington er også lekker - hadde ikke sagt nei takk til en i hvitt.