tirsdag 8. juli 2008

Jeg har blitt tagget!

Annema har tagget meg med denne musikalske showoff'en. Reglene er som følger: List opp 7 sanger du hører på om dagen. Genre, tekst, melodi...det er uvesentlig og de trenger ikke være spesielt bra heller. Det viktigste er at du har disse på høytalerne nå om dagen. Dine sommersanger! Post denne instruksjonen sammen med de syv sangene og tag deretter 7 du gjerne vil sniklytte på:

Here goes: a look into my weird head *flire*

1. Duffy - Mercy
2. Basshunter - Boten Anna
3. Kristin Rian - Untrue
4. Langemanns Sang
5. Bryan Adams - Summer of 69
6. Postgirobygget - En solskinnsdag
7. Cliff Richard - Summer Holiday

Jeg tagger Hanne, littdeg litt meg, campet, og ellers tror jeg de fleste andre bloggene jeg leser allerede er tagget :o)

Ingen kommentarer: