torsdag 10. juli 2008

Jeg trenger ny håndkrem!

Nå begynner det å bli vanskelig å få ut noe av min Almond Oil Daily hand & nail cream fra Body Shop som jeg fikk i bursdagsgave. Og jeg har hender som virkelig trengs å smøres for tiden (maling, white spirit, salmiak og you name it - hansker er for pyser *flire*). Jeg burde nok være snillere med mine ømfintlige hender, men fuktighetskrem skal de i allefall få. Spørsmålet er bare hvilken? Jeg har vært veldig fornøyd med den jeg har nå, og fra tidligere har jeg vært veldig fornøyd med Dermalogica sin (MultiVitamin Hand & Nail Treatment), men har litt lyst til å prøve noe nytt. En jeg virkelig ikke liker er den råååsa fra Natusan som jeg kjøpte på dagligvaren en gang jeg holdt på å bli sprø av mine tørre hender. Den er litt feil i konsistensen for meg, også har den en lukt jeg begynner å nyse av *flire*

Noen som har en håndkrem å anbefale kanskje?

4 kommentarer:

Litt deg, litt meg sa...

Jeg har ingen spesielle favoritter. Bruker en fra Clinique, men er ikke 100% fornøyd med den..
Denne bloggeren har derimot en favoritt http://rightnow.devote.se/
Bare scroll litt nedover i innleggene..
Lykke til!

Hanne sa...

Jeg har en fra Clarins som er kjempegod, Hand & Nail treatment tror jeg den heter. Trekker fort inn:) Om natten bruekr jeg ofte en fra L'Occitane, med sheabutter. Den er kjempegod, men er nok best på natten, ettersom den er ganske fet.

cammie sa...

Tusen takk for tips!

anni sa...

Jeg bruker også Clarins hand and nail treatment og er fornøyd med den. Du kan prøve den, skal prøve å huske å ha den med på mandag på jobb. klem