torsdag 7. februar 2008

Torsdag!


Dagens gloss ble en reprise fra i går; Chanel i fargen Volage. Antrekket er inspirert av en blogg jeg var innom tidligere i uken og som viste et par bilder fra Dolce & Gabbana Spring 2008. Har "forvintret" det litt med høye støvletter og en annen type skjørt da ;o) Også var det nesten litt vårlig i luften i dag (i allefall så var det varmegrader *ler*) så da hadde jeg ikke mer yttertøy enn en blazer og et skjerf. Skjørtet er et som er kjøpt på h&m for flere år siden, skjorten er hubby sin (Giovanni), lammeullsgenser fra h&m, koksgrå knestrømper fra h&m, strømpebukse fra h&m, sølvskjerf fra h&m, støvletter fra Roots, blazer fra Claire.dk og klokke fra DKNY.
I morgen er det glamour fredag på jobb, og jeg har ikke peiling på hva jeg skal ha på meg... *oh the drama*

Ingen kommentarer: