lørdag 9. februar 2008

Pakke fra mytights.com



Litt hverdagsglede når man har kjøpestopp er tingene som er bestilt på nett før kjøpestoppen og som kommer i postkassen etterhvert *flire*. I dag var det pakke fra mytights.com med en strømpebukse fra Falke og overknees fra Transparenze (Trasparenze Dora Wool Rib Over Knee Socks). Har aldri prøvd sistnevnte før, så lurer på om jeg skal hoppe i et skjørt og ta dem på meg med en gang (skal straks til et kjøpesenter i nabobyen). Pakken hadde forøvrig vært en tur innom tollen, men det var jo greit nok for jeg hadde handlet for under tollgrensen.. Ingen grunn til å gjøre noe annet når frakten til og med er gratis ;o)

Og på kjøkkenbordet ligger det pakkelapp fra h&m som jeg skal hente senere i dag. Det er toppene jeg bestite fra Fashion against AIDS kampanjen og jeg er spent på å prøve dem - ganske anderledes snitt en det jeg strekker meg etter til vanlig nemlig.

Ingen kommentarer: