lørdag 9. februar 2008

Sagaen om støvler fortsetter

Støvler fra Roots kr 399,- og Ilse Jacobsen kr 999,-. Jeg prøvde begge disse (de sorte) + Le Chameau og Viking i dag, og selv om forskjellen fra Viking til Le Chameau var VELDIG merkbar, så satt ikke sistnevnte fint på foten min. De ser ganske "formsydde" ut, men nederst rett over ankelen ble de helt feil til meg. De var relativt ettersittende oppover, men nederst var de veldig løse og det ble litt rart når jeg gikk med dem (mulig det er fordi jeg kanskje har litt smale legger i forhold til størrelsen på føttene mine). Så selv om de altså var en drøm å stå stille med, så holder ikke det *flire*. Støvlene fra Ilse Jacobsen hadde heller ingen wow-faktor på foten min selv om de er ganske kule å se på (både i utstilling og på andres ben, men altså ikke på mine *oh the drama*). Så nå gjenstår det bare å få prøvd et par Hunter støvler og se hvordan de er. I støvelprosjektet så langt, så er det faktisk de sorte Roots støvlene på bildet over som leder passformmessig. Og jada - det er bare et par støvler, men når jeg har kjøpestopp så har jeg jo så mye tid til research *ler*

Ingen kommentarer: