tirsdag 5. februar 2008

Dagens gloss: Sweet Jelly Sher Lipgloss


Sweet Jelly Sher Lipgloss "090 jelly baby" fra Rimmel London var dagens testobjekt. Var selv fargenøytralt kledd i dag, så da passet det med enda en testdag - greit å få de testet og inn i glossruleringen *flire* Dette er en gloss som reklamerer med å være non-sticky og det er den i aller høyeste grad. Det var nesten litt sånn at jeg lurte på om den virkelig var der *ler* Glossen fremstår som "tynn" og altså ikke klissete i det hele tatt. Lukten er litt kunstig, men den smaker herlig smågodt så klager ikke på det - og det kan selvsagt være en medvirkende faktor til at jeg syntes at den forsvant fra leppene ganske fort *flire* Selve glossen synes jeg altså forsvant litt for raskt, men det var likevel litt shimmer/glitterpartikler som satt igjen, så helt bar ble jeg ikke så raskt. Tror nok at gjenkjøpsfaktoren på denne glossen ikke er så veldig høy, selv om den var billig (tror jeg betalte rundt 4 pund for denne også på Boots).

Ingen kommentarer: