fredag 24. oktober 2008

Gårsdagens skofangst

-01
Det som befant seg oppi gårsdagens dna-pose, var disse skoene. Jeg har altså endt opp med enda et par Converse, men fremdeles har jeg klart å motstå fristelsen å mismatche disse som jeg i april fryktet at jeg kunne komme til å finne på *flire* Det var halv pris og de sto der på tilbudsbordet i min størrelse så da må det vel ha vært meningen? Og senest kvelden før tittet jeg på hvite på ebay i forbindelse med at jeg bestilte nye røde til eldstemann. Ankelstøvlettene var noe jeg syntes jeg trengte, og når de var satt ned fra 899,- til 499,- så var det jo bare å slå til på dem også - jeg var faktisk på jakt etter et par i London, men så var jeg innom Kurt Geiger og der fant jeg et par mc-boots-aktige sko som jeg likte, og da endte det med at jeg gikk og tenkte på dem i stedet for å se etter flere ankelboots *flire*

Conversene er forøvrig nå impregnert, og jeg skal ta dem med på sin første tur ut. Det viste seg at mannen skulle på hyttetur i helgen (han hadde glemt det), så da blir jeg og ungene alene. Så da drar vi en tur til nabobyen og McDonalds der tenker jeg - og hvis jeg ikke husker feil så har de Thomas Sabo i gullsmeden der ;o)

/cammie

2 kommentarer:

Anonym sa...

Riktigt fina fynd!:)

cammie sa...

hannahsthlm: ja, jeg er veldig fornøyd med dem :o)