tirsdag 30. september 2008

Mandag:


Mandagens outfit ble kommentert av flere, og felles for de alle var at de ikke var overbegeistret for skjorten *flire* Gode gamle skjorten (jeg tror vi snakker sent åttitall) som dukket opp i helgens opprydding, og som jeg fant ut at jeg måtte ta en testrun før dens skjebne skulle avgjøres... Vel - avstemmingen fra de rundt meg var enstemmig: kast den! *flire*

Outfit: skjorte vintage fra eget lager, blazer og armbånd fra Lindex, jeans fra Cheap Monday, ballerinas fra Din Sko og veske fra marc by marc jacobs.

/cammie

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg synes den skjorten var fin. Ikke kast den:-)

iselillja sa...

Syns den var kul jeg, spesielt med jakka bretta opp sånn at ermene synes på den :)
Og ruter er jo veldig riktig i høst!

kari sa...

Heeey - til og med jeg har da fått med meg at disse skjortene er rett nå i høst. Behold skjorta på du. =)

Heisann sveisann forresten.

cammie sa...

camilla: kanskje den skal få leve litt til da ;o)

iselilja: ja, ruter er definitivt the thing i høst.

kari: slettes ikke værst, og heisann sveisann ja - long time! Må få gjort noe med det snart...