tirsdag 30. september 2008

Godsaker til puselankene fra H&M



Akkurat nå fyser jeg veldig på disse to sakene fra hm; skinnhanskene er superlekre med både glidelåsdetalj og en liten sløyfe som jo er helt riktig i høst. Prisen er heller ikke så avskrekkende, men jeg har aldri eid et par skinnhansker fra hm, så kvaliteten vet jeg ikke noe om. De søte vantene i angora med rose på, kunne jeg også tenkt meg å pryde hendene mine med i høst - kan være en fin og søt kontrast til en litt mer rocka look ;o)

/cammie

4 kommentarer:

Hanne sa...

Angoravantene var jo bare såååå søte da, med rose på:)

kari sa...

Ser at jeg må innom HM en liten tur. Fikk lyst på begge. Kanskje på tide å sjekke ut skinnkvaliteten fra HM. Jeg sliter ut et par skinnhansker i løpet av en sesong likevel så hvis de holder hele vinteren så er det nok for meg.

Anonym sa...

Så utrolig søte vanter! Forresten; har du hatt problemer i det siste med å kopiere bildene fra H&M sin nettbutikk? Av en eller annen grunn får jeg ikke til det lenger.... Mvh Annema

cammie sa...

hanne: ja, jeg synes de var helt bedårende!

kari: ja, da er det ingen ting å lure på. Var forresten innom hm i går, og der fant jeg ikke hanskene :( Så kanskje jeg må benytte meg av rabatten og bestille dem og litt annet småtteri.

annema: det hender sidene trøbler litt med meg også, men da løser jeg det med å bruke print screen...