mandag 29. september 2008

Inspirasjon: Mandag, og høst!



Akkurat nå sitter jeg og ser ut på en lønnetre som nesten ikke har noen grønne blader igjen, bare en vakkert fargespill i brunt og orange... Det og temperaturen som snart er nærmere 0 enn +10 sier meg at nå har høsten for alvor gjort sitt inntog... Jeg hadde gjerne tatt på meg følgende antrekk og spasert til jobben i dag i den friske høstluften - vennligst se bort ifra skoenes hæler og det faktum at jeg måtte gått over en halv mil *flire*

Jeans og skjorte fra Balmain, blazer fra hm, lue og pulsvarmere fra herreavdelingen på hm, sko fra Roberto Cavalli, veske fra Lanvin, ring fra Urban Outfitters og klokke fra marc by marc jacobs.

/cammie

1 kommentar:

Hanne sa...

Fint antrekk! Likte blazeren, og det at dedn er fra H&M gjør den jo oppnåelig også;)