tirsdag 19. august 2008

Tweed'ish på Lindex


I dag fikk jeg invilget en times bytur, hovedsaklig for å levere tilbake en t-shirt jeg kjøpte på hm før helgen. Jeg tittet også raskt innom Lindex og der fikk jeg øye på denne jakken. De hadde den ikke i min størrelse, men jeg syntes den var litt kul så jeg tok med en i en str for liten inn i prøverommet for å prøve den. Og den falt i smak! Masse potensiale for å rocke opp et "kjerringplagg" i denne. Spørs om jeg må ringe nabobyene i morgen og høre om de har den inne i størrelse meg...
/cammie

2 kommentarer:

znupy sa...

Jeg var innom i på Lindex i dag sammen med lillemann...og d er godt vi liker forskjellige klær...behøver vel ikke si noe mer jeg dah *S*

cammie sa...

tove: haha, jeg regner med at det ikke var din stil ja *flire* egentlig ikke min heller, men den kunne funket som en kontrast til en ganske rocket outfit tror jeg *ler*