lørdag 23. august 2008

Jeg trenger ny koffert...


...og jeg hadde nok ikke sagt nei dersom noen ville tilby meg en Pegase 50 i redish lakk fra Louis Vuitton *flire*. Men, siden jeg står for innkjøpet selv, så vil jeg heller velge en som gir meg penger igjen til å reise og å shoppe for ;o)

Min forrige weekend-tur koffert ble innkjøpt for 10 pund i en typisk souvernirbutikk i Bayswater i London i 2002 da jeg og min kjære hadde shoppet over evne og trengte mer bagasjeplass hjemover. Den har siden da vært med både han og meg på diverse turer, i tillegg til at den har fått være med et par venninner av meg på tur uten meg også . Godt brukt med andre ord, og levetiden har vært mye lenger enn forventet. Selve kofferten lever forøvrig ennå, men "trillestangen" er ødelagt, og den er viktig for meg. I midten av oktober reiser vi 10 jenter på weekend-tur til London, og da må ny koffert være klar til avgang. Jeg ser etter en som stikker seg litt ut, men som samtidig er "meg". Kanskje jeg skal våge å titte litt mot ebay nå i disse lave-dollar-tider?

/cammie

1 kommentar:

Ragna sa...

Vil anbefale å kjøpe en koffert med trillestangen inni kofferten, altså ikke montert på utsiden. Da blir den ikke ødelagt :-) Vet ikke hvor mange pene kofferter med utside-trillestang jeg har klart å ødelegge - men nå har jeg lært...