onsdag 20. august 2008

Chanel Høst 2008 - del I




I går fikk jeg også endelig tatt turen innom Esthetique og snust litt på nyhetene fra Chanel. Og selv om jeg ikke er noen golden girl så klarer jeg ikke helt å glemme "Gold Fever" som altså er et shimmer i gull. Det kan brukes som highlighter eller legges litt tykt og brukes som øyenskygge, og jeg hadde så lyst til å kjøpe det! Men, jeg vet at jeg sikkert ikke kommer til å bruke det mer en et par-tre ganger før det bare blir liggende, så da er det bedre å putte de pengene (ca kr 350,-) på sparegrisen i stedet. Men, jeg fikk kjøpt meg noe annet fra høstnyhetene til Chanel da ;o)

/cammie

2 kommentarer:

Stinesen sa...

ÅÅÅ! I love it. Jeg elsker gull & bruntoner... Må nok ta meg en tur ;-) hehe! Kjempe fine negllakker på bildet over også! Og jeg som har bestemt meg for å ikke bruke mer penger på sminke nå før noe blir tomt.. Vi får no sjå ja :-) Veldig fin blogg du har. Ta gjerne en tur innom siden min.

Ha en fin dag!

cammie sa...

stinesen: om du elsker gull og bruntoner så MÅ du rett og slett titte på dette! Fin blogg du har også - har vært inne og tittet :)