lørdag 12. april 2008

h&m's tribute to marimekko

Jeg sjekket ut kolleksjonen på nettet når den ble sluppet, men det eneste som fristet meg da var sarongen i sort og hvitt. I dag var jeg innom hm og marimekko-kolleksjonen lyste mot meg. Jeg tittet på sarongen men den var stooooor og kunne neppe brukes som skjerf sånn som jeg hadde tenkt. Men; så fikk jeg øye på en topp og et nett og synes igrunn de var litt fine. Toppen var det bare en igjen av i min størrelse, og bare et par nett så jeg fant ut at det var best å kjøpe dem og heller vurdere om jeg skal beholde eller ikke... Det ville jo vært grusomt om jeg ikke kjøpte dem og så fant ut at jeg ville ha og de da var utsolgt *flire*

1 kommentar:

iselillja sa...

Jeg prøvde den toppen med samme mønster, men litt mer chiffon-stoff og lengre ermer. Og den var utrolig fin. Og jeg gikk i fra den (uvisst hvilken grunn!!), og nå angrer jeg ;) Så jeg skulle heller vært så smart som deg! :)