søndag 6. april 2008

Dagens gule:

Hadde et par raske ærend i byen i dag og endte selvsagt med en liten sving innom hm. Egentlig var jeg på jakt etter en rød- og hvitstripete genser til min unge sjørøverfan. Desverre var det ingen uten Hello Kitty på å oppdrive og selv om jeg er ganske så liberal så tror jeg ikke den unge herren hadde blitt særlig fornøyd. Men; det ble a little something på meg da! Oppdaget at favoritt toppen fra hm hadde dukket opp i gult, og siden de ikke koster mer enn kr 49,50 og jeg er superfornøyd med både kvalitet og passform på alle de andre jeg har av samme type så fikk den være med hjem. Ennå en gul addition til garderoben altså! Har jeg nevnt at jeg har en secret crush på gult? Jeg har faktisk en ca 10 år gammel gul sykkel som jeg gjorde et godt innhugg i studielånet for å skaffe meg *gliser*

Ingen kommentarer: