lørdag 18. oktober 2008

Veskedrømming på Selfridges




Ground Floor på Selfridges på Oxford Street er blant annet et mekka for en veskeelsker. Her er de samlet alle sammen; Chanel, Louis Vuitton, Prada, Michael Kors, Marc Jacobs og marc by Marc Jacobs bare for å nevne noen få. Det lengste stoppet gjorde jeg hos Marc by Marc Jacobs hvor jeg i tillegg til å kjøpe meg en klokke og en lommebok falt hodestups for en veske de hadde fått inn på morgenen. Det var min egen høyt elskede mag bag som var kommet i sort lakk *oh the drama* Hvordan skal jeg klare å glemme den? Ellers så fikk jeg sett metallic miss marc bag, groovee shoulder bag, og sist men ikke minst Jelly Jaquard Grovee i "levende" live, og sistnevnte var faktisk myyyyye kulere i virkeligheten enn på bildene - men likevel ikke på ønskelisten min altså *flire*

/cammie

Ingen kommentarer: